• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

9.4.20

Αγαπητά μας παιδιά, αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

 

Καλή μας μέρα, με αγάπη και υγεία.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, δεν υπάρχει καλύτερος και πιο επωφελής τρόπος αξιοποίησης του χρόνου που τα παιδιά υποχρεωτικά μένουν στο σπίτι, από την ανάγνωση και ακρόαση λογοτεχνικών βιβλίων. Τα βιβλία αυτά μπορεί να υπάρχουν, ήδη, στο σπίτι σας και τα παιδιά να τα ξαναδιαβάσουν. Στόχος είναι να «σπρώξουμε» τα παιδιά προς τα βιβλία και όχι να τα απομακρύνουμε από αυτά. Οι δραστηριότητες που προτείνονται πιο κάτω, σε σχέση με το απόσπασμα του βιβλίου «Ο κόσμος του πουθενά», της Γιολάντας Πατεράκη, είναι ενδεικτικές. Μπορείτε να σκεφτείτε κι εσείς ή το παιδί σας, άλλες δημιουργικές δραστηριότητες. Οι δραστηριότητες αυτές ή επιλογή κάποιων, με βάση τις προτιμήσεις των παιδιών, μπορούν να γίνουν από το παιδί μαζί σας. Σημειώνεται ότι οι ιστοσελίδες από τις οποίες προέρχονται οι σύνδεσμοι (δηλ. αυτές που αναφέρονται ως πηγές) τυχόν να περιέχουν μη επιθυμητό, για τα παιδιά, περιεχόμενο (π.χ. βιβλία για ενήλικες). Μόνο οι σύνδεσμοι (links) που προτείνονται παρακάτω (κάτω από τον τίτλο του βιβλίου) αφορούν το συγκεκριμένο κάθε φορά βιβλίο.

Υπενθυμίζουμε ότι, συστήνεται να επιβλέπετε το παιδί, όσο απασχολείται στο διαδίκτυο για ανάγνωση ή ακρόαση βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας ή για οποιαδήποτε άλλη εκπαιδευτική δραστηριότητα.

Αγαπητά μας παιδιά, σήμερα θα σας ζητήσουμε να κάνετε κάτι διαφορετικό. Να έρθετε σε επαφή με λογοτεχνικά βιβλία. Είναι πολύ σημαντικό η επαφή σας με τα βιβλία να στοχεύει στην απόλαυση από την ανάγνωση/ακρόαση του λογοτεχνικού κειμένου και εάν τα ίδια το επιθυμείτε, τότε και μόνο να ασχοληθείτε με δημιουργικές δραστηριότητες σε σχέση με το βιβλίο που θα διαβάσετε/ακούσετε. Επομένως, μπορείτε απλώς να ακούσετε/διαβάσετε τα βιβλία και να μην κάνετε οποιαδήποτε εργασία σε σχέση με αυτά ή να επιλέξετε κάποιες από αυτές, αυτές που σας αρέσουν περισσότερο.

Υπογραμμίζουμε ότι εσείς θα διαλέξετε ποια βιβλία θα διαβάσετε/ακούσετε και δεν είναι όλα υποχρεωτικά. Επίσης, μπορείτε να διαβάζετε/ακούτε κάθε μέρα όσες σελίδες θέλετε και όποτε θέλετε.

Καλή απόλαυση!

 

Τα παρακάτω βιβλία μπορείτε ταυτόχρονα να τα ακούτε και να τα διαβάζετε ή οποιοδήποτε από τα δύο προτιμάτε:

Τα δέντρα που τρέχουν… (Μαρία Πυλιώτου)

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip45/Default.html

Ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές (Πάνος Χριστοδούλου)

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip28/Default.html

 

Βιβλία για διάβασμα:

Ο Μικρός Πρίγκιπας (Antoine de Saint-Exupéry)

https://www.openbook.gr/o-mikros-prigkipas-antoine-de-saint-exupery/

“Η μυστηριώδης νήσος” – Μυθιστόρημα του Ιουλίου Βερν

https://www.openbook.gr/i-mysthriwdis-nisos/

Η καρδιά της βασιλοπούλας (Πηνελόπη Δέλτα)

https://www.openbook.gr/i-kardia-tis-vasilopoulas/

Παιδική Πασχαλιά – Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης

https://www.politismika.gr/wp-content/uploads/2020/03/%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%A7%CE%91%CE%9B%CE%99%CE%91.pdf

Απόσπασμα από το βιβλίο «Ο κόσμος του πουθενά», της Γιολάντας Πατεράκη

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip4/Default.html

Τα παιδιά διαβάζουν/ακούνε το απόσπασμα από το βιβλίο «Ο κόσμος του πουθενά» και απαντούν, προφορικά ή στο τετράδιό τους, τις πιο κάτω ερωτήσεις:

      Πώς νομίζεις ότι βρέθηκαν τα πρόσωπα της ιστορίας μας στον κόσμο του πουθενά;

      Ποια είναι τα πρόσωπα της ιστορίας;

      Ζωγράφισε (ή περίγραψέ με λόγια) πώς φαντάζεσαι τον Χάρι Μεντ.

      Βρες και αντίγραψε το απόσπασμα που λέει τι κάνει το κίτρινο κουμπί.

      Σκέψου ότι έχεις κι εσύ ένα κίτρινο κουμπί μπροστά σου αυτή τη στιγμή. Πάτα το και περίγραψέ μας τι θα γίνει.

      Τι συμβαίνει αν πατήσει κάποιος το άσπρο κουμπί;

      Φαντάσου ότι κάπου υπάρχει ακόμα ένα κουμπί. Τι χρώμα θα είναι; Τι θα συμβεί αν το πατήσει κάποιος;

      Τι μπορεί να συνέβηκε στη συνέχεια και οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας το μετάνιωσαν (το ότι ντύθηκαν σαν αστακοί) τόσο που δε λέγεται; Πείτε σε κάποιον/α στο σπίτι τη συνέχεια που σκεφτήκατε και ρωτήστε τον τι σκέφτεται εκείνος/η ότι μπορεί να έγινε.

Φυσική Αγωγή:

Συνεχίζουμε να γυμναζόμαστε χορεύοντας, υλοποιώντας της οδηγίες του επισυναπτόμενου φυλλαδίου με τίτλο «dance_games_daily_routine_dest_1». Βάλτε λοιπόν μουσική και χορέψτε.

Επιπλέον, σας επισυνάπτουμε τις λύσεις των φυλλαδίων που σας στείλαμε την περασμένη Δευτέρα, για το μάθημα των Ελληνικών (Επανάληψη 2ης Ενότητας) και Μαθηματικών (1η Ενότητα).

Για οτιδήποτε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: dim-lemesos10-kb-lem@schools.ac.cy   

 

Οι δάσκαλοι σας, κ. Μάριος και κ. Αγγέλα