• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

1.6.20

Αγαπημένα μας παιδιά,

 

Καλημέρα και καλή βδομάδα! Αυτή τη βδομάδα 1.6.20 – 5.6.20 η Ομάδα B θα έρχεται σχολείο και η Ομάδα Α θα βρίσκεται στο σπίτι. Η Ομάδα Α θα πρέπει να ακολουθήσει το παρακάτω πρόγραμμα, κάνοντας εξάσκηση σε αυτά που διδαχθήκαμε πρόσφατα:

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 1.6.20

Πρώτη φορά στο θέατρο - 1

Πρώτη φορά στο θέατρο - 2

Μικτοί Αριθμοί και Καταχρηστικά Κλάσματα

Βιβλίο Μαθηματικών Μέρος 4: άσκ. 1+2 (σ.46), άσκ. 4 (σ.47), άσκ. 5+6 (σ.48)

 

ΤΡΙΤΗ 2.6.20

Ο Κεραμιδοτρέχαλος - 1

Ο Κεραμιδοτρέχαλος - 2

Δεκαδικοί αριθμοί

Βιβλίο Μαθηματικών Μέρος 4: άσκ. 9 (σ.50), άσκ. 12+13+14 (σ.51), άσκ. 15+16 (σ.52)

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 3.6.20

Επαναληπτικές Ασκήσεις Ελληνικά Ενότητα 9

Πρόσθεση και Αφαίρεση Δεκαδικών - 1

Βιβλίο Μαθηματικών Μέρος 4: άσκ. 17 (σ.52), άσκ. 18+19 (σ.53)

Διαβάζω το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.paidika-paramythia.gr/story/7/i-kokkinoskoyfitsa

Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας από την ανάποδη* (Προαιρετική Δημιουργική Εργασία)

*Παραμύθι από την ανάποδη! Τι σημαίνει αυτό; Η εργασία αυτή ζητά να γράψουμε το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας ανάποδα! Δηλαδή ο λύκος να είναι ο καλός και η Κοκκινοσκουφίτσα η κακιά!!! Μα γίνεται αυτό; Με λίγη φαντασία, γίνεται... Βασικά δεν μπορούμε να βάλουμε την Κοκκινοσκουφίτσα να τρώει το μικρό λυκάκι και τη γιαγιά λύκαινα, οπότε πρέπει να σκεφτούμε κάτι διαφορετικό για να κυλήσει η ιστορία! Το φυλλάδιο θα σε βοηθήσει. Την ιστορία μπορείς να την γράψεις στο τετράδιο των εκθέσεων.

 

ΠΕΜΠΤΗ  4.6.20

Παιχνίδια με τις λέξεις

Πρόσθεση και Αφαίρεση Δεκαδικών - 2

Βιβλίο Μαθηματικών Μέρος 4: άσκ. 20+21 (σ.54)

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5.6.20

Γλωσσική Αυτοβιογραφία - 1

Γλωσσική Αυτοβιογραφία - 2

Επανάληψη Μαθηματικά Ενότητα 9

Βιβλίο Μαθηματικών Μέρος 4: άσκ. 7+8 (σ.49), άσκ. 10 (σ.50), άσκ. 28+29 (σ.58)

 

Επίσης, τις μέρες αυτές που θα είστε στο σπίτι μπορείτε να εικονογραφήσετε μικρές Ιστορίες Ελπίδας και Δύναμης με αφορμή τον Κορωνοϊό, τις οποίες έγραψαν διάφοροι συγγραφείς. Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα αυτό του Κυπριακού Συνδέσμου Παιδικού Νεανικού Βιβλίου (ΚΣΠΝΒ) και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (ΠΙ) θα βρείτε στις ιστοσελίδες του ΚΣΠΝΒ (www.cybby.org) και του ΠΙ (www.pi.ac.cy).

Τα έργα που θα φτιάξετε μπορούν να ακολουθήσουν ελεύθερη τεχνοτροπία και να υποβάλλονται σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: programmaeikonografisis@cyearn.pi.ac.cy. Στο συνοδευτικό ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να σημειώνεται ο τίτλος της ιστορίας που έχει εικονογραφηθεί, το όνομα του/της μαθητή/τριας που έφτιαξε το έργο, η τάξη, καθώς και το σχολείο στο οποίο φοιτά.

 

Καλή συνέχεια και καλό διάβασμα! Θα τα πούμε σύντομα από κοντά!

 

Με αγάπη ❤️,

οι δάσκαλοί σας

Έλενα Παναγίδου Δ΄1             Χάρης Χαριλάου Δ΄2               Έλενα Χριστοφόρου Δ΄3