• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

25.5.20

Αγαπημένα μας παιδιά,

Καλημέρα και καλή βδομάδα! Αυτή τη βδομάδα 25.5.20 - 29.5.20 η Ομάδα Α θα έρχεται σχολείο και η Ομάδα Β θα βρίσκεται στο σπίτι. Η Ομάδα Β θα πρέπει να ακολουθήσει το παρακάτω πρόγραμμα, κάνοντας εξάσκηση σε αυτά που διδαχθήκαμε πρόσφατα:

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 25.5.20

Μια περιπέτεια για τον Ρωμαίο 1

Μια περιπέτεια για τον Ρωμαίο 2

Αναγνώριση-Ισοδυναμία-Σύγκριση Κλασμάτων

 

ΤΡΙΤΗ 26.5.20

Ένας Αρλεκίνος από χαρτί

Εγκλίσεις Ρημάτων

Ισοδυναμία-Σύγκριση-Απλοποίηση-Πράξεις Κλασμάτων

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 27.5.20

Όρνιθες

Ευθύς και Πλάγιος Λόγος

Επανάληψη στα Κλάσματα

 

ΠΕΜΠΤΗ  28.5.20 – Αργία της Αναλήψεως

Διαβάζω το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας πατώντας στο ακόλουθο σύνδεσμο https://www.paidika-paramythia.gr/story/7/i-kokkinoskoyfitsa

Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας από την ανάποδη* (Προαιρετική Δημιουργική Εργασία)

*Παραμύθι από την ανάποδη! Τι σημαίνει αυτό; Η εργασία αυτή ζητά να γράψουμε το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας ανάποδα! Δηλαδή ο λύκος να είναι ο καλός και η Κοκκινοσκουφίτσα η κακιά!!! Μα γίνεται αυτό; Με λίγη φαντασία, γίνεται... Βασικά δεν μπορούμε να βάλουμε την Κοκκινοσκουφίτσα να τρώει το μικρό λυκάκι και τη γιαγιά λύκαινα, οπότε πρέπει να σκεφτούμε κάτι διαφορετικό για να κυλήσει η ιστορία! Το φυλλάδιο θα σε βοηθήσει. Την ιστορία μπορείς να την γράψεις στο τετράδιο των εκθέσεων.

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.5.20

Εργασίες Ελληνικά Ενότητα 9

Διαγνωστική Άσκηση στα Κλάσματα

 

Επίσης, τις μέρες αυτές που θα είστε στο σπίτι μπορείτε να εικονογραφήσετε μικρές Ιστορίες Ελπίδας και Δύναμης με αφορμή τον Κορωνοϊό, τις οποίες έγραψαν διάφοροι συγγραφείς. Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα αυτό του Κυπριακού Συνδέσμου Παιδικού Νεανικού Βιβλίου (ΚΣΠΝΒ) και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (ΠΙ) θα βρείτε στις ιστοσελίδες του ΚΣΠΝΒ (www.cybby.org) και του ΠΙ (www.pi.ac.cy).

Τα έργα που θα φτιάξετε μπορούν να ακολουθήσουν ελεύθερη τεχνοτροπία και να υποβάλλονται σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: programmaeikonografisis@cyearn.pi.ac.cy. Στο συνοδευτικό ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να σημειώνεται ο τίτλος της ιστορίας που έχει εικονογραφηθεί, το όνομα του/της μαθητή/τριας που έφτιαξε το έργο, η τάξη, καθώς και το σχολείο στο οποίο φοιτά.

Καλή συνέχεια και καλό διάβασμα! Θα τα πούμε σύντομα από κοντά!

 

Με αγάπη ❤️,

οι δάσκαλοί σας

Έλενα Παναγίδου Δ΄1             Χάρης Χαριλάου Δ΄2               Έλενα Χριστοφόρου Δ΄3